Tietoa meistä

Padasjoen 4H-yhdistyksellä on alueella pitkät perinteet, sillä yhdistys on perustettu alunperin jo vuonna 1940!

Nykyisen kaltaiseen yhdistysrekisteriin Padasjoen 4H-yhdistys on rekisteröitynyt vuonna 1971.

4H strategian 2023-2025 mukaisesti; 4H on olemassa, jotta lapset ja nuoret voivat hyvin. Tehtävämme on lapsen ja nuoren onnellisen kasvun tukeminen niin, että jokainen voisi löytää paikkansa yhteiskunnasta ja olla sen aktiivinen ja vastuullinen jäsen.

4H-järjestö antaa lapsille ja nuorille mahdollisuuden löytää omat vahvuutensa tekemällä oppien. Luomme harrastuksen kautta turvallisen ja vastuullisen polun aktiiviseen ja kestävään elämäntapaan, työelämään ja yrittäjyyteen. Meillä lapsi ja nuori saa turvallisen ja välittävän harrastusympäristön.

Padasjoen 4H-yhdistys työllistää lukuvuoden aikana paikallisia nuoria kerhonohjaajiksi erilaisiin harrastekerhoihin. Kesäisin tarjoamme nuorille kesätöitä yhteistyökumppaneiden sponsoreiden avulla. Lisäksi Padasjoella on useita eri palveluita tarjoavia nuoria 4H-yrittäjiä.

Yhdistyksemme hallitus

TehtäväNimi
Puheenjohtaja

Suvi Ahola

VarapuheenjohtajaTytti Alho
SihteeriKatri Suntela
JäsenAnssi Lampinen
JäsenJussi Salonen
JäsenAlexandra Anttila
JäsenJosefiina Munnila

Toiminnanjohtaja Katri Suntela

Puh. 040 548 9711

padasjoki@4h.fi

Kellosalmentie 20

17500 Padasjoki

Facebookissa:

Padasjoen 4H

Kierrätyskeskus

Instagramissa:

4hpadasjoki

Voit ottaa yhteyttä myös alla olevalla lomakkeella, niin palaan asiaan!

Yhteydenotto

Liity jäseneksi

Liittymällä Padasjoen 4H-yhdistyksen jäseneksi tuet paikallista toimintaa lasten ja nuorten hyväksi. Jäsenenä saat digitaalista jäsenkorttia näyttämällä valtakunnallisia etuja ja Padasjoen 4H-yhdistyksen nuorisojäsenet/nuorisojäsenperheet saavat Kierrätyskeskuksesta -50% normaalihintaisista tuotteista.

Jäsenillä on lisäksi 4H-tilaisuudet kattava tapaturmavakuutus.

Yksilömaksu 40€/vuosi, perhemaksu 85€/vuosi.

Klikkaa alla olevaa 4h.fi/liity-kuvaketta, valitse valikosta Padasjoen 4H-yhdistys ja liity jäseneksi.